maandag 5 oktober 2009

Dag 46

Woensdagochtend, ik stond op om te gaan werken maar voelde me voor de eerste keer in bijna 7 weken echt slecht. Volgens mij nog steeds van het belachelijk vieze yaourtje. Ik kon gewoonweg niet gaan werken... echt stom om de laatste dagen van mijn werk nog ziek te worden!
En net nu Mia in aantocht is! Dat is echt te gek voor woorden! Ik moest en zou snel weer beter worden! Ik sliep de hele dag en voelde me mega-slap. Zolang het maar geen parasieten zijn! Het enige wat ik deed die dag was even naar een internetcafétje gaan.
's Avonds ging het al wat beter en het moment brak aan waar ik zolang op gewacht had... Ik maakte een bord met MIA op om haar morgen af te halen aan de luchthaven :). Ik stak er al mijn tijd in, want heb hier toch niet echt veel te doen. Het resultaat mocht er zijn: een mooi Mia bord! Nog 16u en ik kan haar gaan halen !!!! :) :) :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten