maandag 5 oktober 2009

Dag 47

Donderdagochtend, ik sprong uit bed.. Ik was supergelukkig: ik voelde me weer gezond EN dit was officieel de laatste keer dat ik alleen moest wakkerworden in Burkina Faso. Ik duidde de laatste dag aan van mijn aftelkalender.... en telde de uurtjes af!
Ik ging werken en ook dat ging heel snel voorbij.. wel een beetje gek.. de voorlaatste werkdag met mijn lieve kindjes!
Voor ik het wist was het 13u en tijd om naar mijn gezinnetje te fietsen! Ik nam een douchke, waste snel mijn kleren met de hand, zodat ik dat niet meer moest doen als mia hier is!
15u... ik vertrek richting luchthaven... Veel te vroeg maar dat kon me allemaal niet schelen, want.... MIA KWAM!!!!!!!!!!!
Daar stond ik dan met mijn mooi Mia-bordje... tussen de hotelmanagers met een hotelplaatje :) ik was nog nooit zo vrolijk! Het bleef maar duren tot het moment toch eindelijk aanbrak: mijn lieve mia paradeerde richting uitgang! Jeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj! Charel en Mia waren weer samen :)!
We namen de taxi richting gezin en we waren beide heel blij! Mia was een beetje zenuwachtig om naar het gezin te gaan... Ik was vooral heel blij en opgelucht! De kindjes verwelkomden haar met een mooie Afrikaanse dans en zang.. heel lief! En natuurlijk had mama haar uitgesloofd en kregen we patatten met vlees! Iets waar ik ervoor alleen maar van kon dromen...
Ik toonde haar mijn kamer en de buurt :) . Mijn dag kon niet meer stuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten