donderdag 23 juli 2009

Dag 10

Ik boekte al wat vooruitgang met de kindjes: vandaag speelden we gedurende 10 minuten met de bal zonder geshot, gesleur en getreur. Voor de rest verliep alles ongeveer hetzelfde als gisteren.
We hadden iets leuk om naar uit te kijken want Nieneke, Anne en ik gingen zwemmen in Hotel Independance (het sjiekste hotel vn Burkina Faso). We keerden terug met de taxi, dat is altijd wel een avontuur.
's Avonds keken we nog wat TV en ik speelde nog wat met de kindjes van het gezin. Die zijn echt superlief en schattig. Het is hier zoveel fijner als bij de directrice, amai!
Toch heb ik het niet altijd makkelijk... Ik denk vaak aan thuis en mis mijn lief vriendje, familie en vrienden! Het is toch allemaal niet zo makkelijk als ik wel eens dacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten