dinsdag 28 juli 2009

Dag 12 Vervolg

's Avonds spraken we met de andere vrijwilligers af om iets te gaan eten... en niet gewoon IETS eten, maar echt naar de pizzeria :) Geloof me, na twee weken droog stokbrood en rijst smaakt het 10 keer zo goed! Als dessert koos ik natuurlijk voor een Dame Blanche :) helaas was deze vermengd met aardbeienijs, dat verspeste de goede smaak van de Dame Blanche wel een beetje :). Al bij al genoot ik er toch enorm van!
Het was ook de eerste keer dat ik alleen de taxi nam in Ouagadougou :) best wel even spannend!

1 opmerking:

  1. 8 augustudag lieve Helena het is al even geleden dat ik nog nieuws heb gehad ge zal het zeker wel druk hebben zoveel kindjes in enkele handen ik zie je al bezig en ieder kindje die je een hand wil geven ...enje hebt er maar twee maar wat die geven is heeeeel veel dat kan je alleen als je een goed hart hebt en daar straald dat van U van over , goed zo Helena daar ben ik heel gelukkig om dat ik zo,n flinke kleindochter heb .Maak erginder het beste van wees voorzichtig ik denk aan U groetjes en kusjes van moeke

    BeantwoordenVerwijderen