dinsdag 28 juli 2009

Dag 13

Mijn laatste werkdag van de week stond al sneller voor de deur dan ik had gedacht. Ik nam slingers mee en we versierden het speellokaal. In dit lokaal zitten de kindjes zo goed als de hele tijd. Na 5 dagen word ik al gek om steeds door dezelfde muren omringd te zijn. Ze staan op en spelen er van 8 tot 13u. 's Middags eten en slapen ze waarna ze om 15u opnieuw moeten 'spelen' in het lokaal tot 20u, om er erna te eten en te slapen. Ze zijn er dus echt altijd! Ze komen zo goed als nooit buiten en volgens mij hebben ze, naast het ziekenhuis, nog nooit wat anders gezien dan Hotel Maternelle. Dat is volgens mij al voldoende om door te slaan!
Gisterten deelde ik ook 5 jojo's uit, helaas zijn deze alle 5 al verdwenen. Het zou me niet verbazen als de begeleiders ze zelf mee naar huis hebben genomen.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik blij was dat het weekend voor de deur stond! Volgende week werk ik drie nachten: dat is werken van 17u 's avonds tot 8u 's morgens. Hopelijk valt het een beetje mee! Het voordeel is wel dat ik dan meer vrije tijd heb en dat ik ook eens zie hoe het er dan aan toegaat in het weeshuis.
Na het werk deden we niet meer veel, we keken een film en genoten van het niets-doen :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten