donderdag 13 augustus 2009

Dag 26

Donderdagochtend, ik ben klaar om weer te gaan werken. Grappig was dat niemand er iets van zei dat we er gisteren niet waren. Het gebeurt hier volgens mij wel vaker dat het personeel niet komt opdagen.
Ik ben ondertussen verliefd geworden op het nieuwe meisje van 4 jaar. Ze heet Larissa en is zo groot als een 2-jarige. Ze is zooo lief. Ze heeft een tweelingbroertje dat nu in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat het geneest zodat ze snel weer samen zijn!
De andere begeleiders toonden ons hoe we kindjes (baby's) op onze rug kunnen binden als echte Afrikaanse vrouwen :). Ik heb kleine Larissa de hele dag met een doek op m'n rug gedragen, ze was supergelukkig!
's Avonds waren we uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van Danielle. Het was heel fijn! We kregen vlees, frieten, groenten,... Er werd gedanst en de hele straat kwam mee-feesten. Het was een leuke avond! Wat ik nog het fijnst vond was dat we ook weer veilig thuiskwamen!

2 opmerkingen:

  1. lieve dochter van mij,
    natuurlijk heb ik alles al vernomen via telefoon, maar toch ben ik onder de indruk van je belevenissen, goede en kwade.
    het belangrijkste is dat je veilig en gezond bent. de rest overwin je wel allemaal.
    ik ben heel trots op je,

    jouw papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 15 augustus hallo lieve helena
    wat beleef je allemaal ik zie je al met dat kindje op je rug wat ben je toch een fantastise meid , ik wou dat ik met je mee kon gaan maar helaas dat kan niet meer ,lieve groetjes van je moeke

    BeantwoordenVerwijderen