woensdag 26 augustus 2009

Dag 43

Zondagochtend sprak ik af met de andere vrijwilligers om samen naar een grote Afrikaanse mis te gaan! De mensen droegen hun kleurrijkste kleren en he was mooi om te zien! De kerk zat helemaal vol en er waren mensen van alle leeftijden. Er werd veel gezongen en het was best een plezierige aangelegenheid!
In de namiddag gingen we weer zwemmen in Hotel Independance :) en 's avonds at ik een spaghetti in een maquis voor maar liefst 1 euro :).
Het was een leuk weekend!

2 opmerkingen:

  1. hallo lieve Helena ,ik ben blij te vernemen dat alles veel beter gaat , alleen een taxi nemen , maar toch met dieven in de buurt is ook niet alles ik zal wel heel blij zijn dat je terug thuis zal zijn , maar je zal dit zeker nooit vergeten , nu weet je hoe goed we het hier hebben .Je hebt daar kindjes gelukkig gemaakt en volgehouden daar mag je fier op zijn .Nog vele groetjes en dikke kussen en een kruisje van moeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Helena,

    Ik heb net al je berichten in één keer gelezen! Best wel spannend wat gij daar allemaal meemaakt... Ik ben wel trots op u ;) Hoe houd ge het toch maar vol! Ik denk wel vaak aan u, over hoe ge het daar hebt enzo. Leuk om nu, door uw verhaaltjes, een idee te hebben!
    Ik wens je nog een toffe tijd daar. Het is en blijft een onvergetelijke ervaring. En, als ge terug thuis zijt spreken we echt eens af! Ik wil alles nog eens horen, live ;)
    Dikke zoen x Karen

    BeantwoordenVerwijderen