woensdag 19 augustus 2009

Dag 32

Woensdagochtend voelde ik me alweer wat beter. In het weeshuis was het een dagje zoals gewoonlijk... Ik speelde met de kindjes, totdat ik plots opmerkte dat het meisje met de gebroken voet verdwenen was. Ik ging naar de directrice om te vragen waar ze was maar ze was vandaag niet aanwezig. De andere begeleiders wisten natuurlijk ook weer van niets... Ik kreeg tot mijn grootste spijt het vermoeden dat het meisje terug naar haar zus is gebracht... Ik voelde me schuldig omdat ik haar heb overhaald om toch maar het nummer van haar zus te geven... Het is allemaal zo triest voor deze kindjes!

Om 13u waren we (Anne en ik) heel blij want we spraken af met de andere vrijwilligers om vanalles leuks te doen die dag. We gingen zwemmen in Hotel Independance, heel fijn! Natuurlijk begon het net te regenen toen we op onze zwembadstoeltjes lagen. We plonsten in het zwembad en het was zalig om in die regen te zwemmen!
's Avonds gingen we eten in een nonnenrestaurant :), met echte zinnende nonnen! Nieneke kwam ook, maar zij had slecht nieuws bij: ze is gezegend met parasieten...
De avond was heel leuk en we aten SUPERlekker. Ik bestelde ne steak me puree :) en een lekker chocomouske als dessert!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten