zaterdag 22 augustus 2009

Dag 35

Zaterdagochtend, ik stond vroeg op om in mijn dagboek te schrijven. Toen ik klaar was wou ik het in een internetcafé op mijn blog zetten, maar natuurlijk viel de stroom weer uit. Dat gebeurt hier zeker 1 keer per dag gedurende 1 à 2 uur, dan heeft heel de regio even geen stroom, is wel grappig.
Anne kreeg telefoon dat ze vanavond al gerepatrieerd zou worden... Ze was heel blij en kon meteen haar koffer beginnen inpakken. Ik was heel droevig... Nu zou ik alles alleen moeten doen... en het was net zo leuk met ons twee... Maarja, als je ziek bent en je hebt er totaal geen zin meer in is het beter om naar huis te gaan!
In de namiddag kwam Nieneke nog even om afscheid te nemen van Anne. Om 18.30u vertrokken we richting 'le cimitière' waar ze om 19u werd opgehaald. En ik bleef alleen achter :(. Ik deed niet meer veel die avond...

1 opmerking:

  1. hallo helena ,spijtig van Anne maar als je u niet goed voelt kan je zeker daar niet werken maar het bed voor U alleen is ook niet slecht dat slaap toch beter maar je vriendin weg ,maar mischien komt er nog een andere een dikkere ...ons....Doreen goed he ...kusje ...moeke

    BeantwoordenVerwijderen