zaterdag 22 augustus 2009

Dag 36

Zondagochtend, ik had voor het eerst in vijf weken het bed voor mij alleen :) en sliep heel goed. Hmm toch ook positieve zaken aan Annes vertrek :). Ik besloot dat het tijd werd om mijn kamer eens te kuisen, want het was echt een stal geworden! De moeder was heel blij met mijn initiatief :). Ik heb de kamer zelfs een beetje heringericht en er een echt gezellig kot van gemaakt :). Heel leuk!
In de namiddag kon ik eindelijk naar een internetcafétje en erna knutselde en tekende ik wat voor de kindjes van het weeshuis. Ik heb besloten om al mijn nieuwe vrije tijd te besteden aan de kindjes. Ik ga langer in het weeshuis blijven elke dag en ga als ik 's avonds niets te doen heb vanalles voor hen maken met al het knutselgerief dat ik bij me heb. Zo zal ik mijn tijd wel om krijgen!

1 opmerking:

  1. hallo Helena ,nu ga je nog harder werken maar de kindjes zullen wel blij zijn met je knutsel werk ik weet dat je dat goed kunt , ik heb hier ook nog mooie dingen die je voor mij gemaakt hebt ik houd alles bij dat weet je en ik ben ook met alles blij en een bed voor U alleen ook heerlijk ...kusje ....moeke

    BeantwoordenVerwijderen