woensdag 19 augustus 2009

Dag 31

Dinsdagochtend, ik kwam aan in het weeshuis en zag iets wat me superblij maakte. In de gang stond een klein jongetje dat ik precies al eerder had gezien. Mijn lief meisje Larissa stond er naast en was net even groot. Ik was superblij: het tweelingbroertje was aangekomen :). Het was zooo mooi om hen samen te zien! Ze lijken op elkaar als twee druppels water! Mijn hart smolt ervan :).
De kindjes mochten voor de verandering eens buiten spelen op het pleintje. Dat was fijn, want nu konden ze eindelijk echt rennen en spelen. Om 9u moesten ze alweer naar binnen... Dat is wel een beetje begrijpelijk want dan wordt het echt te warm om in open lucht te spelen.
In de namiddag was het saai.. we rusten wat en verveelden ons.. ik zat precies even in een dipje.. ik had zin in niets en wou eigenlijk het liefst van al naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten