zaterdag 22 augustus 2009

Dag 37

Maandagochtend, ik vertrok naar het weeshuis, maar nu zonder Anne.. een beetje spijtig. De kindjes waren weer heel blij toen ze me zagen, dat maakt veel goed :) ! Ik had een auto-kleurboek meegenomen en het was weer een heel kleurfestijn.
Vandaag werd een kindje van twee jaar opgehaald door zijn adoptie-ouders, ik was superblij voor het kleine kereltje... Hij wordt een Italiaantje, hihi!
Ik help nu ook iedere dag een uurtje bij de allerkleinste babytjes :). Die zijn superlief en de vrouw die daar werkt is dat ook. Ik help er om de baby'tjes te verzorgen, wassen, kleedjes aandoen, haartjes kammen,... :)
Helaas is er pas een baby'tje gestorven, Lucy. Ze had een slechte lever en maakte hier in Burkina Faso natuurlijk geen kans op een levertransplantatie. Ze was zeven maanden oud en nog maar 2.5 kg....

De tijd ging snel om en ik fietste weer naar huis. In de namiddag ging moeder en ik met de brommer op zoek naar een goede kleermaker. Ze wil een bloesje van mij laten namaken omdat ze het zo mooi vindt. Het was leuk om te doen!
Nu ik alleen ben houdt ze zich precies veel meer met me bezig.. Ze vraagt veel meer persoonlijke zaken en ze wil overal 'samen' naartoe gaan. Leuk!

1 opmerking:

  1. hier ben ik weer ik ben blij dat de kindjes blij zijn ik zie het al voor mij jij die dekindjes wast kleed en kamt het mag ook eens leuk zijn he! en je moeder daar die je kleding laat namaken ook leuk ja heleentje het is hier braderij Winny staat hier met haar groep 'elmismo' ze verkopen allerlei drankjes en het gaat haar goed tot seffens Helena

    BeantwoordenVerwijderen